Η Χιονή είναι η χαϊδεμένη μοναχοκόρη του Βοριά. Μένει μόνη στα κρύα παλάτια του πατέρα της. Αυτή η μοναξιά και η "ψύχρα" της έλλειψης φίλων, την κάνει άπληστη. Βαριέται εύκολα τα παιχνίδια που φέρνουν οι άνεμοι του πατέρα της και αυτά παγώνουν. Οπότε αποφασίζει και εξαναγκάζει τον πατέρα της να στείλει τους ανέμους του να μαζέψουν και να της φέρουν όλα τα παιχνίδια του κόσμου.
Αυτοί εκτελούν την εντολή. Όμως ο Άρης και η Μυρτώ, με τη συμβουλή της κουκουβάγιας και την παρέα των παιδιών, παίρνουν το αερόστατο και με το μουσικό κουτί της μελωδίας ταξιδεύουν ως εκεί. Με τη δύναμη της φιλίας και της μουσικής ξεπερνούν όλες τις δυσκολίες, αφού κατορθώνουν να λιώσουν ακόμα και τα κρυσταλλιασμένα καπρίτσια της Χιονής. Ξεπαγώνουν τα παιχνίδια και τα φορτώνουν στο παλιό τρενάκι που άρχισε να τσουλάει κι αυτό. Έτσι μελωδικά επιστρέφουν θριαμβευτές, έχοντας καταλάβει τη δύναμη και τη μοναδικότητα της μουσικής γλώσσας.
Παίζουν: Αλίκη Κατσαβού, Αλκμήνη Σταθάτου & Συμμετέχουν όλα τα παιδιά
Παραγωγή και Καλλιτεχνική επιμέλεια: Ινστιτούτο Παιδαγωγικού Θεάτρου «Θεατρομάθεια»
Που: ΑΓΚΥΡΑ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ, Σόλωνος 124 & Εμμ. Μπενάκη, Αθήνα
Για κρατήσεις επικοινωνήστε στα τηλέφωνα: 2103837540 & 2103837667
Κείμενο: Τάκης Χρυσούλης, Σκηνοθεσία: Αλίκη Κατσαβού, Σκηνικά-Κοστούμια: Μιχάλης Σδούγκος
Στίχοι τραγουδιών: Τάκης Χρυσούλης
Μουσική: J.S. Bach, L.V. Bethoven, Robert Schumann, Τάσου Καρακατσάνη
Μουσική επεξεργασία-Προσαρμογή: Τάσου Καρακατσάνη
Χορογραφίες: Κατερίνα Αλεξανδράκη, Τζένη Τοψίδου
Παίζουν: Αλίκη Κατσαβού, Αλκμήνη Σταθάτου & Συμμετέχουν όλα τα παιδιά
Παραγωγή και Καλλιτεχνική επιμέλεια: Ινστιτούτο Παιδαγωγικού Θεάτρου «Θεατρομάθεια»
Η Θεατρομάθεια συμπληρώνει 11 χρόνια συνεχούς καλλιτεχνικής παιδαγωγικής προσφοράς, καθιερώνοντας το θέατρο ως «παιδαγωγικό εργαλείο» με όραμα και πίστη στη δύναμη του θεάτρου. Μέσα από τις παραστάσεις της σκηνής συμμετοχικού θεάτρου, τα παιδιά γίνονται ενεργοί θεατές, αισθάνονται και αφομοιώνουν την ουσιαστική επίδραση των τεχνών πάνω στη διεύρυνση της προσωπικότητας, την ανάπτυξη της φαντασίας και τη διαμόρφωση του χαρακτήρα τους.