Σητειακό Καρναβάλι 2010

Με καινοτόμες ιδέες και με ζωντανή διάθεση άρχισαν ήδη οι υπεύθυνοι του Δήμου Σητείας (και όχι μόνο) να εργάζονται προετοιμάζοντας τον κύκλο των φετινών αποκριάτικών εκδηλώσεων καθώς φέτος το ημερολόγιο φέρνει τις γιορτές αυτές πολύ πρόωρα. Συγκεκριμένα στις 14 Φεβρουαρίου είναι η δεύτερη Αποκριά ενώ το προηγούμενο Σαββατοκύριακο θα πραγματοποιηθούν τα Κυνήγια των Θησαυρών. Το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου θα κυνηγήσουν το θησαυρό οι …Μικροί και για την Κυριακή 7 οι ομάδες των …Μεγάλων πρέπει ήδη να ετοιμάζονται. Επιπλέον, μελετάται να διευρυνθούν και να εμπλουτιστούν οι εκδηλώσεις. Μεγάλη σημασία δίνεται στην πραγματοποίηση Νυχτερινής Καρναβαλικής παρέλασης, το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου.

Για τις αυξημένες οργανωτικές ανάγκες αυτών των εκδηλώσεων, υπάρχει ένας νέος, αξιοποιήσιμος παράγοντας που καλλιεργεί για φέτος πολλές προσδοκίες. Πρόκειται για τη διάθεση προς όλες τις ομάδες των καρναβαλιστών, ενός άνετου, όμορφου και άρτια εξοπλισμένου χώρου, που προτείνεται να γίνει χώρος μόνιμης συνάντησης όσων ενδιαφέρονται να δουλέψουν προς την κατεύθυνση της κατασκευής του όποιου εξοπλισμού χρειαστεί για την παρουσίασή τους. Στη διάθεση τους τίθεται όχι μόνο η χρήση του χώρου και των παντοειδών εργαλείων αλλά και η πρακτική υποστήριξη τους από τον διαθέτη του χώρου και από άλλους φίλους – εθελοντές Σητειακούς που αφορά στην κατάθεση ιδεών αλλά και στην υλοποίηση της κάθε ιδέας .

« Είναι πράγματι συγκινητική και αισιόδοξη για τις μέρες μας η προοπτική που φαίνεται να γεννιέται από τη σύσταση Εταιρείας Μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα υπό το όνομα ‘’ Συνδετικός κρίκος Σητείας’’ και με πρωτεργάτες τον κ. Λευτέρη Κουκιανάκη και τον κ. Lorand Sebastyen , τους διαθέτες του χώρου, που ορίζουν ως σκοπό της δράσης τους στη Σητεία, την προαγωγή της φιλίας μεταξύ των Σητειακών και την καλλιέργεια του εθελοντισμού.

Σκοποί που, κατά την άποψη τους, καλλιεργούνται και μέσα από τη συλλογική δουλειά και την αλληλοεξυπηρέτηση των Καρναβαλικών ομάδων, γεγονός που τους οδήγησε σ΄αυτή την ενδιαφέρουσα πρόταση συνεργασίας προς το Δήμο Σητείας, ώστε να δοθούν νέες δυνατότητες στην πράγματι δύσκολη φάση της προετοιμασίας των ομάδων», μας είπε η αποδέκτης της πρότασης συνεργασίας και υπεύθυνη των εκδηλώσεων του Δήμου κ. Κατερίνα Ζερβάκη.

Πραγματοποιήθηκε στο χώρο αυτό με παρόντες εκπροσώπους των περισσότερων μαθητικών κοινοτήτων των σχολείων της πόλης μας. Όλοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι από τη δυνατότητα που τους εξασφαλίζεται και ενθαρρυμένοι για την αποτελεσματικότητα της δουλειάς τους μετά και από την αφειδώλευτη παροχή βοήθειας. Ανέλαβαν δε να διαδώσουν τα νέα δεδομένα προς κάθε κατεύθυνση με στόχο να πολλαπλασιαστούν οι ενδιαφερόμενοι και να λειτουργήσει ο χώρος αυτός ως κυψέλη δημιουργίας και παραγωγής πολιτισμού μέσα από τη σύμπλευση και τον συναγωνισμό, μέσα από τη συλλογικότητα και τη συνεργασία των συμμετεχόντων.

Η ελπίδα και η επιθυμία που διατυπώθηκε από όλους είναι η καλλιέργεια ευρύτερα της συνείδησης ότι «μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα» και ότι « για την προαγωγή του κοινωνικού συμφέροντος πρέπει να ενδιαφερόμαστε όλοι». Κι εφόσον, όλοι κρίνουμε ότι οι εορταστικές εκδηλώσεις στη Σητεία αποτελούν ανάχωμα στο τέλμα και τη ρουτίνα της καθημερινότητας, κι ότι αυτές δίνουν χαρά σε μικρούς και μεγάλους, ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί , αναλαμβάνοντας ο καθένας τη δική του ευθύνη για την καλλιέργεια εορταστικού κλίματος.

Από τις συζητήσεις επίσης προέκυψαν τα παρακάτω συμπεράσματα τα οποία θέτουμε υπόψη όλων των ενδιαφερομένων. Στην Καρναβαλική παρέλαση συμμετέχουν:

-σχηματισμένες ομάδες 15 ατόμων και άνω που δένονται μεταξύ τους με δεσμούς φιλίας και κοινά ενδιαφέροντα

-δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπείται κάθε φορά ένας φορέας π.χ. σχολείο. Επιλέγουμε για την ομάδα μας ένα όνομα που μας αρέσει και παρουσιαζόμαστε όπως μας αρέσει.

-δεν είναι απαραίτητο μέσα από την παρουσία μας να μεταφέρουμε κάποιο μήνυμα; Να επιδιώκουμε ένα στόχο… Μεταφέρουμε μόνο κέφι, χαρά, ζωντάνια, πειρακτική διάθεση…

- δεν μας αρέσουν τα ‘’κλισαρισμένα’’ θέματα, οι φαντασμαγορικές και ακριβές ενδυμασίες , οι περίτεχνες κατασκευές. Με απλά μέσα και απλό τρόπο μπορούν να αποδοθούν κάλλιστα πολλά και ποίκιλα θέματα.

Οι συναντήσεις των ενδιαφερομένων επαναλαμβάνονται κάθε Σάββατο, θα συνεχιστούν, θα πυκνώνουν προϊόντος του χρόνου και θα διευρύνονται από νέες συμμετοχές.

Για όποιον ενδιαφέρεται να δηλώσει την συμμετοχή του ή να συμμετάσχει ως μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής μπορεί να απευθυνθεί στα τηλέφωνα του Δήμου 28433- 40535 ή 40538 ή ραντεβού στο χώρο (Πλατανάρια, δρόμος προς Άγιο Κωνσταντίνο , δίπλα στο γραφείο Μεταφορών, Χωματερού) τηλ. 2843026512.

info box

Για ηλικίες από: 

1-3
3-5
5-9
9-12
12+

Κόστος: 

Δωρεάν

Ημερ/νία διεξαγωγής: 

από τις 05/02/2010 - 00:00 έως τις 14/02/2010 - 00:00